Tuesday, June 8, 2010

June 1st 2010.


Alhamdulillah, setinggi2 syukur ke hadrat illahi dengan rahmat yang Dia turunkan pada hari ini. Seeing the picture above give me chills (of course credit to Amira Myra Ezamshah) this is a killer shot, me and Canada. And who would ever thought I would even make it to this day?


June 1st 2010. Prior to this day, Vancouver was poured with rains, heavy rains, and so was my heart. Acecey. hahaha perlu kan masuk element sedih. Banyak betul dugaan minggu sebelum tu, dari kehilangan perfume Ibu, hilang kunci, and one hell of shocking news plus shocking news sebelum2 tu lagi, I almost didnt even think I was going to be happy that day. Somehow, deep in my heart I had a strong feeling its going to be sunny on Tuesday, I swear I had this feeling in me.


And so my instinct was right. Sun decided to pay a visit. One week of graduation, that was the ONLY day it was sunny. alhamdulillah. Pictures were perfect, colours were beautiful, I looked amazing (ahem)hahaha, my first ever attempt to put on the eyeliner succeed, myra, tolong bagi brand eyeliner berjasa itu.


Banyak gambar tapi korang tengok lah kat facebook ye, ni few highlights saja




Dari kiri ke kanan korang kenal kan semuanya. Buah2 hati saye.





Topi ni dapat free UBC kasi saye. Boleh pakai pergi pasar malam bila balik malaysia nanti




Ni hadiah untuk saye.




Kad2 ni untuk saye juga. matching kad tu dengan topi. Words dalam cards ni priceless beb..

Ni jugak hadiah untuk saye.



Saye jugak dapat bunga dua jambak dan coklat dan video.


Itulah kisah Hari Graduation saye.
I really did have a great time, thank you everyoneeeeeeee
Sekian terima kasih.



xx,
Ina

1 comment: